Är så effektiv!

Åh jag har haft så mycket på sista tiden så att jag har glömt bort hur skön min soffa är! Helt underbart att få känna på det igen. Men jag har haft mycket kul. Under detta dygn har jag hunnit med:


Igår:

# Bakislunch och en bakissväng på stan med Tyra.

# Tagit ur håret för att snart sätta in nytt snart igen. Upptäckte dock när jag hade tagit ut det att mitt riktiga hår har vuxit sjukt mycket. Hinner nog bli lagom långt till Thailand för då vill jag inte ha nåt annat hår i.

# Filmkväll med tyra och Alec. Har saknat de kvällarna mycket!

Idag:

# Sovit till 20 över 11. När sov jag så länge sist? Märks att jag hade fyra dagars sömn att ta igen.

# Tagit en tre timmars lunch/fika med Fia. Vi hade mycket att prata om!

# En mysig middag med mamma & pappa för att fira att jag har fyllt år. Omständigheter gjorde att vi fick skjuta upp det lite men det var värt att vänta på!

Har hunnit med mycket kul och det bästa av allt är att jag är ledig imorgon också!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se