Är mycket fattigare på pengar men rikare på lycka!

Oj jag vet inte riktigt vad som hände. Mer än att jag var nog på bra shoppinghumör. Inte först då passade inget men sen vände det och det slutade med att jag sista timmen sprang in och ut ur affärer och bara ryckte åt mig saker som jag sprang fram till kassan med. Kommer inte ens håg allt jag har köpt. Men det är bra saker det känner jag på mig för jag har en lycklig känsla inombords. Tyvärr hinner jag inte läga upp några bilder på mina inköp (hinner inte ens kolla igenom vad det är för nåt) för nu ska jag springa iväg till Elin som jag inte har träffat på över tre veckor! Så lång tid tror jag inte det har gått som vi inte har träffat varanndra på nästan två år. Så det blir mycket att ta igen och vi gör det såklart över lite vin. Bättre sätt att avsluta semestern finns nog inte!

Ja just det ja, jag fick tag på ett par likadana skor som jag tappade klacken på. Var inget problem att byta de. Jippiee eftersom jag fram till klack incidenten älskade de!


               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se