15 kg är INTE mycket!

Ah vet ni? Nu åker jag snart! Och jag som inte ens har börjat packa. Är inte så förvånad över det eftersom jag alltid ska göra allt i sista stunden. Steg upp ganska skapligt ändå så att jag skulle hinna med allt. Vad har jag gjort då? Jo jag har plockat lite, pratat i telefon, varit ute och sprungit och lagat en brunch. Och snart ska jag hoppa in i duschen. Men sen ska jag börja packa. Har lite panik över vikt och stoleksbegränsningarna på packningen med tanke på allt jag vill ha med mig. Svårt att bara välja ut några skor när man vill ha med sig alla. Men ni får veta hur det går under dagen!

Kollade vädret där nere nyss också. 27 grader varmt och bara sol. Helt ok tycker jag :-)


                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se