Älskar att nysa!

Vad fort de senaste dagarna har gått. Vi hade planerat för möhippan så himla länge och så är den över på bara en dag. Sen har jag längtat så mycket över att få vara kvar hos Ida några dagar och nu är det också över och imorgon är det dags att börja jobba igen.

Det största vårtecknet har nu kommit hit! Jag nyser och mina ögon rinner alltså är min pollenallergi igång och jag älskar det! Jag står lätt ut när det är för en sån bra sak som våren. Jag har ju längtat ett helt år efter det här. Är det lika fint väder hemma som det är här? Här är det knallblå himmel, strålande sol och flugor som surrar. Idylliskt va?! Så snälla säg inte att det är snöstorm hemma nu för då känns det ännu värre att åka hem. Tur att jag ska träffa granne ikväll så att jag har nåt kul att se fram emot hemma.

Nu ska jag fortsätta krama ett ledset barn här och försöka minimera snor risken på min tröja en aning. Hörs när jag kommer hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se