Ett tidigt premiärlejon

Nu är jag hemkommen från den stora premiären. Tidigt jag vet men jag kännde att jag var lite trött och böjade bli lite frusen och så jobbar jag imorgon så det var läge att gå hem. Trädgårn var sig lik. Ganska mycket folk, lite dricka, lite mat och framför allt: Stor sommarkänsla! Kommer bli en grym sommar det känner jag på mig.

Jag vet faktsikt inte om jag har berättat det men imorgon ska jag på min första bloggfest! Det kommer bli bjudas på överasskningar, modevisning och mat och det utspelar sig på Palace. Kul va! Man ska vara vårig klädd också och det känns ju helt rätt i tiden. Det är Beata och två kompisar till henne som har ordnat det hela och jag träffade henne ikväll och var ju tvungen att ställa frågan: Kommer det bara tjejer? Och svaret var, ja det kommer bara tjejer, 100 st närmare bestämt. Jag ska alltså på den största tjejefesten i mitt liv! Med tanke på hur roliga tjejfester kan vara så ser jag fram emot det mycket :-)



           Beata, jag & Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se