Nu har jag ett härligt löparsteg!

Jaha så sitter man här med ett glas vin igen. Men nej det är inte så att jag sitter och dricker mig full hemma hos mina föräldrar två dagar i rad, utan det handlar bara om att jag har tagit ett glas efter maten nu när jag är ledig. Ville bara att ni ska veta det så att ni inte tror något fel.

Tog en promenad till min mormor och morfar idag. Superhärligt att promenera på landet, när jag gick dit så kom det bara en bil och när jag gick hem kom det kanske fem (det var den tiden alla åkte hem från jobbet så det var lite rusningstrafik då). Såkul att träffa mina morförldrar de är helt underbara. Mormor blev riktigt imponerad av håret, tyckte att det var så jag ska ha det för det var så fint. Så nu vet jag att jag aldrig kan ta ur det. Som Tyra sa: "Välkommen till ett beroende". Börjar tro på henne nu.

På vägen hem så tog jag även lite springtur, mest för att jag var så ortoligt kissnödig så jag ville komma hem fort i för sig. När jag kom hem sen så råkade min pappa som är en riktig löpargubbe (springer typ en mil jämt, sprang faktsikt Lidingöloppet när han var 47, är faktiskt lite stolt över honom) se mitt löparsteg och sa att det var helt fel. Sen visade han mig ett bra löparsteg och efter att vi hade övat några gånger fram och tillbaka på vägen så känns det som det sitter. Kul, så imorogn måste jag ut och pröva mitt nya steg. Måste nog köpa nya löparskor i år också. Nu har jag ju nya inneskor (som förresten fortfarande står helt oanvända i garderoben) så varför inte satsa på uteskor också?!

Nehe då var det dags att bli lite bortskämd då. Har mig lite kläder hem som är trasiga som mamma ska laga lite så jag ska visa henne vad det är för fel på de. Sen är det dubbelavsnitt av Desperate Housewifes ikväll som mamma ska se på med mig nu när jag missar DH kvällen hemma. Undrar vad som händer ikväll?

Kommentarer
Postat av: Seriestrip

Har du hört att forskarna har funnit den felande länken mellan apa och människa? Det är mannen.

2009-04-14 @ 22:56:08
URL: http://www.seriestrip.se
Postat av: Bellan

Löparsteg? Dum fråga kanske, men jag funderar lite över vad du menar, och om vi tänker samma. Är ett dåligt löpsteg att man springer ojämnt eller att man springer tungt och på hela foten? Jag som har spelat fotboll sen jag var tolv har fått höra att man ska springa på främre delen av foten t.ex. Jag läste din blogg i morse och har funderat hela dagen. Vi har även diskuterat saken på jobbet, men inte kommit fram till något konkret. Jag blir snurrig av allt tänkande haha...

2009-04-15 @ 16:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se