Min första afterski

Jag brukar aldrig skriva det här men åh vad jag är bakis! Eller mera trött kanske har inte så sovit så mycket inatt. Som tur var har det gått bra att jobba, började må dåligt när jag kom hem. Har aldrig varit på afterski förut men nu är den oskulden knäckt (nästan i alla fall). Och ojojojojojoj vad hårt det var med afterski! Riktigt hårt! Var inte så superpeppad innan men när vi kom dit så blev man det. En riktigt kul men stökig kväll/natt. Temat var Jägermaister, say no more.. ja ni förstår nog. Är lite skadad också. En sälvförsvars kurs slutad med näsblod, ett sår på näsan och ett stort sår på benet för min del. Och en hel del blåmärken också såklart. Men tydligen så fick jag in några bra sparkar på min "angripare" också för han hade ett skadat knä. Man ger sig inte på mig ostraffat!







Jo det är faktiskt en tampong som hänger där.. men nej det var ingen fyllegrej det var ju lite tävlingar!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se