Det här hände igår.

Blev en ganska lugn kväll igår. Eller inte. Det blev en tidig kväll i alla fall eftersom dålig sömn i tre nätter har gjort mig så otroligt trött. Var nog hemma vid halv tre och då hade jag och Nilla hunnit trycka i oss en pizza också. Ganska skönt idag förutom att jag inte kunde sova i natt heller (vaknar av min egen hosta).

Men för att berätta lite mer om gårdagen så kan jag säga att det var en kul förfest hemma hos Tyra. En kul mellanfest på Bomull där det i för sig hände en grej som kanske inte bättrade på min meritlista så mycket. Så barnförbjudet så att jag inte ens skriver det på bloggen. Sen gick vi till Palace och där var det mycket och konstigt folk och då slog min trötthet till och vi gick hem. Kvällens stora underhållning skedde på hemvägen när Nilla gick och klagade på att hon inte orkade gå mer och helt plötsligt såg jag en lösning på problemet. En kundvagn! Så efter lite övertalning så fick jag henne att hoppa i den och jag körde hem henne. Har nog aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv. Vagnen var helt ostyrig och jag gick som en böjd gammal tant hela vägen. Detta roade inte bara oss utan även en del förbipasserade och vi hamnade även på en del kort hos de.

Dags att jobba!






Tessan har fått en maska på strumbyxorna..








Kvällens bild lägg märke till min krumma rygg, böjda ben och det bästa av allt: väskan på magen. En riktigt tantvarning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se