Hittelön till den som hittar min kamera!

Åhhhh jag är så arg!!! Jag saknar ihjäl mig efter min kamera, känner mig inte riktigt hel utan den. Snälla lilla du som har tagit den, jag kan betala för att få tillbaka den så gärna vill jag ha den!

Förutom kameraödet så var kvällen kul igår. Upptäckte inte att den var borta förrän imorse, det var väl tur det annars skulle min kväll varit helt förstörd. Det var en grymt bra ordnad bloggfest med många tävlingar och god mat. Och en maaaaaassa högklackat. Har nog aldrig sett så många snygga skor på ett och samma ställe förut. Själv så fick jag ta ett par skor jag aldrig har använt för att jag inte tycker om de eftersom när jag skulle sätta på mig mina snygga skor jag hade tänkt ha så upptäckte jag att ena klacken hade lossnat. Skulle kunnat ha haft de ändå men då skulle jag ha förstört de så pass mycket att jag aldrig skulle kunna klacka om de och det var inte värt det tycker jag. Men det var faktsikt kul att ha de andra skorna på mig för jag har ändrat uppfatting om de nu. De blir nog ett par bra sommarskor.
Ok kände att jag spårade ur lite på skor nu. Åter till gårdagskvällen. Tyvärr vann jag inget men jag fick däremot en fullmatad goodiebag med mig hem. Det var bla ett armband, Hellokitty högtalare, lite rabattkuponger, örhängen och kataloger. Skulle jag ha haft en kamera så skulle ni såklart fått se vad som var i den men nu får ni föreställa er det i stället. Ja vet inte vad jag mer ska berätta förutom att det var en kul och ganska stökig kväll.

Om det är någon som har lite bilder från kvällen så får ni jättegärna maila de till mig. Maila på [email protected]



Såhär ledsen är jag nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se