Såhär tyst har ni aldrig hört mig!

Rösten har inte kommit tillbaka överhuvudtaget. Sitter därför nu och skickar sms till alla för att på något sätt måste jag ju komminucera annars får jag ju panik. Tur att jag är ledig i alla fall för det skulle ha varit jobbigt att sälja soffor utan en röst. Kanske inte skulle vara så lyckat att springa och skriva lappar om vad det är för stoppning i eller vilka tyger som går att välja på. Måste i för sig till jobbet en sväng för lite utbildning men då ska jag bara lyssna så det kanske bara är bra att jag inte kan prata för då slipper han som har den en massa dumma frågor i från mig. Och halv fyra ska jag ta bort stygnen. Det längtar jag INTE till. Ja en ganska fullspäckad ledig dag den här gången också. Dags att ta tag i den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se