Man bidrar till diskutionsämnen.

Haha detta är ett litet svar till Bellan som varken lämnade blogg eller mail adress: Vet faktiskt inte om ordet löparsteg finns men jag tyckte det lät bra. Enligt min löparpappa så ska man ta ett långt steg och skjuta ifrån med den bakre foten för att få ett bra löparsteg. Inte alls som jag har gjort förut alltså då jag har har tagit små korta hoppsteg, mer en liten lunkjogging kan man säga. Kan också säga att jag prövade mitt nya löparsteg idag och det var grymt mycket jobbigare än mitt förra så nu gäller det att ut och träna!

Kul att man kan bidra till ett jobbsamtals ämne :-)

Kommentarer
Postat av: Bellan

Löparsteg lät riktigt bra och lite proffesionellt det var därför jag undrade ;) Men vad bra då vet jag, för jag ska nämligen ge mig ut ikväll på en runda. Tack för en härlig blogg och Ha en super dag!

2009-04-16 @ 13:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se