Jag har gått förgäves!

Jag vann inte stegräkningstävlingen. Jag förlorade med 5000 steg, det är ju ingeting! Fan! Jag som har jobbat arslet av mig för att vinna, bokstavligt talat för jag har så ont så att jag inte kan röra mig nu. Är lite sur.

Har för övrigt varit uppe på min vind nyss. Jag som är mörkräddast av alla var uppe på vinden kl halv 11 på kvällen och rotade runt. Har ju julfesten med afterski tema imorgon och kom helt slötsligt på att jag ska ha ett par pälsstövlar någonstans (jag vet alltid ute i god tid). Tyvärr så har jag en förmåga att rensa ut saker när jag har ont om plats, saker som jag sen ångrar att jag har slängt/gett bort. Så även nu. Hur kunde jag ge bort de, de var ju faktsikt fina! Det får en bli en halvdan liten "Blondinbella goes to afterski" outfit istället. Får bli som det blir...

Nehe nu ska jag dricka en halv flaska Cocillana och hopas på att jag får sova något lite i natt i alla fall. Annars orkar jag nog inte ens åka till Västerås. Får leka afterski hemma istället.. eller ehh nej förresten, då får det nog bli en fin klänning istället!

God natt!



Fler afterski brudar...


Kommentarer
Postat av: Micke

Träligt att du inte vann, jag trodde faktiskt att du skulle det, du som var så ambitiös :)



Hoppas festen blir kul iaf, själv får man festa hemma i norrpan imorrn hehe

2009-04-18 @ 00:17:34
URL: http://michalw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se