Jag har en restaurang i porten brevid!

Jag har sagt det förut och jag säger det igen. Det är bäst att ha en granne! Efter en hård dag på jobbet (är man ledig 6 dagar så får man skylla sig själv) så ringer hon och frågar om inte jag vill komma och äta mat hos henne. Sällan att man tackar nej till det! Så nu sitter jag här i köket och kollar på när hon lagar en GI lasange åt mig. Ska bli mycket spännande att smaka den, speciellt eftersom hon testar på ett nytt recept och att hon står och mumlar för sig själv att "jag är så duktigt på att laga mat" haha hon är så söt! Det är keso i lasangen också så den kommer säkert passa mig perfekt.

Ska väl se om jag kan hjälpa till med något. Om inte annat att hålla henne sällskap för prata det är jag bra på har jag hört!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Tack för ikväll gumman =) Sov gott. PUSS

2009-04-02 @ 22:59:10
URL: http://justlikealexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se