Hemma igen!

Jag har stickningar i rumpan, nacken känns helt stel, mina gamla ben går knappt att räta ut och armen har nästan gått ur led men nu är jag äntligen hemma!

Det känns alltid lika tråkigt att lämna min kära vän i väst och den här gången så känns det änu värre. Ibland tror man inte att man kan komma en människa närmare men på något sätt känns det nästan som om vi har gjort det den här gången. Det kan nog var för att vi har haft det så himla bra. Och jag kan säga att jag saknar barnen redan. Det är bäst när de kommer och kryper upp i knät och ger mig en bamsekram! Tur att det inte är så jättelänge kvar tills jag åker ner nästa gång.

Och tur att man har en granne som hälsar en välkommen hem med lite vin när man kommer hem, tack föf det gumman!

Kommentarer
Postat av: Maria

Tack gumman ;)

2009-04-01 @ 22:17:23
URL: http://mariaslife.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se