Grillpremiär!

Oj den lugna lördagen försvann långt iväg och byttes ut mot en stor fest. Det var ju vår ute så det blev en spontan grillkväll i Linköping. Äntligen grillkvällar! Efter grillningen blev det även lite dans, lekar (ok det var bara jag som lekte), brottningsmatcher mellan mig och Elin och ännu fler brottningsmatcher mellan mig och Elin. Fråga inte hur de kom till men jag kan säga att vi är två tjejer som aldrig ger upp och som måste vinna så ni kan ju tänka er själva hela green. Har ganska många blåmärken idag och superont i armen som Elin krossade med sitt knä. Helt klart är i alla fall att det kommer bli en revash match.. så se upp Elin den kan ske närsomhelst!

Äkta Norrköpingsbor som vi är så åkte vi hem till kära gamla Otten för lite utgång där. Inte illa va att ta förfesten i Linköping och utgången i Norrköping, tåg är bra!

Hade en superrolig kväll faktiskt, hade ont i magen för att jag skratta så mycket. En kul spontan lördag!



Man kan riktigt se tävlingsglöden mellan oss. Vi var på väg att ta en match på tågen också men då sa de andra stopp... tråkiga de! 




Nästan hela gänget




Det finns en värd (Mac) bakom röken som uppkom av alldeles för klara popcorn.



Kommentarer
Postat av: Micke

Shit, på sista bilden trodde jag det var från Otten och att det var rök från rökmaskinen haha

Lät som en skoj förfest i alla fall haha

2009-04-05 @ 21:03:41
URL: http://michalw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se