Ge mig lite tid!

Om jag fick önska mig vad som helst nu så skulle det inte vara en miljon eller fred på jorden utan det skulle vara fler timmar på dygnet och en till dag i veckan. Fast det kanske bara skulle innebära att det skulle bli mer tid som jag var upptagen på. Det är inte bara det att jag jobbar mycket det är det också att de dagarna jag har ledigt så är jag alltid fullbokad. Det är alltid saker att göra, folk att träffa eller ärenden att uträtta. Ta inte det på fel sätt det är ju inte så att jag blir tvingad att träffa alla, jag önskar jag hann träffa många fler, det är bara det att det finns så mycket jag inte hinner med. Jag hinner inte med mig själv alltid. Och ibland så kommer det ikapp mig och jag blir helt slut av att aldrig ha tid. När jag jobbar går hela dagarna åt eftersom jag jobbar de eftertraktade timmarna mellan 10-7. Är hemma runt 8 på kvällarna och då är det inte mycket man varken orkar eller hinner med. Men det är priset man får betala för att ha ett jobb man tycker om. Så jag står ut. Men ibland så måste man bara få ur sig lite, ni vet klaga av sig en stund. Känner att jag har gjort det nu så då är det dags att sova! Tack för att ni finns och orkar lyssna (ni som inte slutade läsa efter två meningar).

                                                

Kommentarer
Postat av: Elin

Ett tips bara :P Imorgon har vi 30% på alla kläder ;) Kram

2009-04-23 @ 08:58:49
URL: http://ewlwiwn.blogg.se/
Postat av: e11e

Önskar jag kunde ge dig några av mina timmar. Som sjukskriven har jag mer än jag behöver, vill bara att dagarna ska fortare just nu =/

Akta dig bara så du inte bränner ut dig.



Kram

2009-04-24 @ 00:51:53
URL: http://e11e.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se