En singels bekännelse

Ush jag brukar tycka det är skönt att vara själv och bara ligga i soffan och inte behöva bry mig om någon. Men ikväll känner jag mig faktsikt lite ensam. Skulle vara mysigt att ha någon här som klappar mig på huvudet och säger att jag är fin fast jag fortfarande har gårdagens smink, eller resterna av det i alla fall på mig, ett hår trassligare än min sladdhärva bakom tv:n och trasiga leggins på mig. Som skulle säga att jag är en bra tjej trots att jag festar hela natten fast jag vet att jag jobbar dagen efter, har en disk som bara växer men som jag inte orkar ta tag i och att jag fortfarande inte har packat upp väskan sen jag var i Borås sist. Någon som skulle tycka om mig för den jag är helt enkelt! Ibland får man faktiskt känna så.. trots att man är en glad singel!



Någon som vill komma och klappa mig på huvudet?

 


Kommentarer
Postat av: Micke

Kan inte annat än hålla med där. Det är tillåtet att känna så ibland :)

2009-04-20 @ 15:26:57
URL: http://michalw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se