En försenad påskkärring med vin!

Nu har äntligen mitt påsklov börjat. Har precis tryckt i mig ett supergott påskbord och nu sitter jag framför datorn med ett glas vin i handen medan mamma plockar undan maten. Lyssnar man noga så hör man fåglarna kvittra utanför fönstret. Det är precis som i en saga (kan bara inte komma på en enda saga där huvudpersonen sitter en måndagskväll och börjar bli lite smålullig av vin bara). Snart ska jag tvinga mina föräldrar att kolla på Ballar av stål, tror de kommer gilla det programmet :-)

Ja som ni hör så har jag det ganska bra här på landet. Hoppas ni har det lika bra!


                              

                                      Hehe, Glad påsk!


Kommentarer
Postat av: Emma

Kikar in :) Fin blogg :)

2009-04-14 @ 17:39:21
URL: http://lifeupsidedown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se