EFTERLYSNING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Efterlysning!!!!!!

Mitt liv är förstört! Min kamera är borta!! Är det någon av alla er bloggbrudar igår som har sett den så skriv en kommentar till mig. Sista gången jag såg den så var det någon som tog kort på mig med den. Någon som fick med sig den hem? Åhhhhhh jag dööööööööööör, mitt liv finns i den kameran!

Blev rätt stökigt igår som ni kanske förstår men det hinner jag inte berätta om nu, var bara tvungen att slänga ut en efterlysning. SNÄLLA HITTA DEN NÅGON!!!!!

Kommentarer
Postat av: Marre

Tja bruden..

tråkigt med kameran, kollade efter den eftersom vi hade likdana, men tyvärr =(

Hoppas du hade kul igår iafl..

hade bra.. kram

2009-04-26 @ 12:12:42
URL: http://mariiiaz.blogg.se/
Postat av: Micke

Aj, inte kul att bli av med kameran. Hoppas nån snäll lämnat in den till personalen på Palace eller nåt, så den kommer tillrätta.

2009-04-26 @ 16:22:44
URL: http://michalw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se