Detta är styrka enligt mig!

Inte nog med att Ida är min barndoms och bästa vän hon är även en av de starkaste personerna jag har träffat och någonsin kommer att träffa i hela mitt liv. Hon har råkat ut för saker som andra inte ens varit en bråkdel i närheten av och det är saker som man inte önskar att någon råkar ut för. Hennes pappa dog när hon var 13, hennes pokvän när hon var 17 och hennes mamma när hon var 20. Men ändå har hon inte brutit ihop utan hon har gått vidare i livet och har nu skaffat sig en underbar familj med man och tre barn. Det om nåt är styrka i mina ögon! Hon skrev ett inlägg om detta ikväll och trots att vi har pratat om det många gånger så satt jag som helt bedövad när jag läste det. Läs det ni också och bli motiverade till att ta vara på livet för det är för kort för att slängas bort!

Klicka här och läs!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Vilken tjej! Jag börjar gråta...

2009-04-08 @ 08:31:04
URL: http://svansens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se