5 säkra tecken på att sommaren är här:

1: Det bultar i kinderna som är alldeles röda av väldigt stark försommarsol.

2: Man har inte använt strumpor på hela dagen så nu ser fötterna ut som små jordhögar.

3: Man är supetrött efter all frisk luft som även är blandad med väldigt mycket pollen.

4: Man letar efter sina kläder som verkar ha försvunnit spårlöst efter att man har slängt av sig de efterhand i värmen.

5: Man är helt lycklig!

Jag älskar sommaren livet, jag älskar sommaren!

                                      

Kommentarer
Postat av: Marie

Jaa, visst är det härligt med sommar!! Nu fattas bara att allt pollen ska förvinna så jag kan njuta lika mycket jag med :-)

Ha en trevlig Valborg!!



// Kram, kram!!

2009-04-30 @ 09:21:22
URL: http://www.sabosblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se