Vilket håll ligger jag åt??

Haha måste berätta om en rolig grej en underbar liten vän till mig råkade ut för några helger sen på krogen...

Det kom fram ett par till henne och frågade om hon ville gå hem och ha en trekant med dem!! De hade tittat ut henne och tyckte hon såg "lämplig" ut! Haha undrar om man ska ta det som en komplimang?? Klart man ska förresten, de ville ju bjuda med henne till nåt av det heligaste ett par har, deras sexliv! Det gör man ju inte med vem som helst (om ens någon överhuvudtaget)
Vad hon svarade?? Det är nästan roligast utav allt: "Tack jag blir jättesmickard men jag är inte lagd åt det hållet!" Haha vadå lagd åt det hållet???!!! Vilket håll då, det sexuella hållet eller?? 
 
Du är för söt gumman...... :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se