Marre som präst???

Gjorde ett roligt test jag hittade.. man ska svara på frågor och sen får man en bedömning på hur man är och vilka karriärer som passar en.... här är bedömningen och karriärer om mig:

Din personlighetstyp:

Varmhjärtade, noggranna och populära. Sätter andras välbefinnande framför sitt eget. Stark pliktkänsla. Ansvarsfulla. Värdesätter traditioner och trygghet. Vill vara till nytta för andra. Behöver uppmuntran för att må bra. Välutvecklat sinne för form och funktion.


Karriärer som skulle kunna passa dig:

Sjuksköterskor, lärare, administratörer, hemkunskapslärare, barnomsorgspersonal, familjerådgivare, präster, kontorsansvariga, personalvetare, socialarbetare, ekonomibiträden, redovisningsansvariga, tandsköterskor, hemmafruar/hemmamän, receptionister, religionslärare, talpedagoger.

Tycker väl att beskrvningen stämmer hyfsat bra men karriärerna som ska passa mig håller jag inte med om... kan ni se mig som präst???? Ni som känner mig vad säger ni, tycker ni det stämmer in på mig???

Gå in här om ni själva vill göra testet:
www.41q.com




En blivande religonslärare eller hemmafru kanske??????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se