Volymera!

Jag har det plattaste & tunnaste håret som ni kan tänka er! Därför har jag nog provat alla slags medel och kurer för att få mer volym i det (har inte provat hårförlängning än men det kommer snart det med) och jag har hittat det som funkar allra bäst för mig: Volymaster!!! Inga kladdiga krämer och inga dyra behandlingar, lätt att använda och man behöver knappt göra i ordning håret mer än att spraya lite fram till att du tvättar håret nästa gång igen. 

                                                                      OBH nordica hårstyler


                                Volymaster från Björn Axen runt 500:- på de flesta elaffärer & frisörer






                          

        Kan ni se vilken sida som är gjord och vilken som inte är det?? Som jag sa, den är effektiv.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se