Lite inredning:Mitt gammla kök

Fick ett önskemål om att visa lite mer av min inredning och det ska ni såklart få... men tyvärr har jag inte kommit så långt med min lägenhet som jag skulle ha velat än.. vardagsrummet är det som är mest klart, men det andra ska snart fixas till också! Men jag tänkte att jag skulle slänga in en bild på mitt gammla kök i min gammla lägenhet sålänge:



Jag gillar det här med att ha en accent färg i rummet som man utgår från (i detta fall rött om ni har missat det) sen får det såklart inte gå till överdrift och ha precis allt i den färgen, som ni vet: Lagom är bäst!!
Ett annat tips (som i för sig fakiskt börjat svalna lite men som fortfarande funkar) är vinyler. Här ser ni att jag har satt upp röda vallmo blommor (Ikea). Det passar utmärkt om man vill göra ett rum lite extra fint utan att använda tavlor... det livar upp på ett annat sätt! Ger inga märken eller hål på väggen heller :-)

Lite rolig kuriosa är att de som tog min lägenhet efter mig älskade mitt kök! De ville köpa det som det var med alla möbler och vinylerna fick jag absolut inte ta ner! De ville till och med ha gardinerna, fast det var solblekta och inte så fina längre..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se