Filmrecension: Burn after reading

Var ju på bio med Fransisco.. måste ju berätta om filmen!! Vi ville dregla lite så vi såg Burn after reading. Vi tänkte alltså dregla över Brad Pitt men om ni ser på bilden nedan så var det inte så mycket att dregla över i den här filmen! Ok i en film recension så ska man ju berätta vad filmen handlar om.. grejen är bara att jag inte vet riktigt vad jag ska skriva för jag vet inte riktigt vad den handlade om!! Men vet ni?? Den var skitrolig ändå, eller kanske just därför! Det jag kan säga är att Brad Pitt spelade en supertöntig gymkille (men han gjorde rollen grymt bra, shit vad rolig han var), George Clonney spelade en gammal hemlig spion (tror jag) som idag ägnade sig åt internet dating och sex och att springa och att göra en uppfinning i källaren som många tjejer nog skulle vilja betal dyrt för (haha vill inte säga vad i fall ni ska se den) och så var det en medelålders tjej som gjorde allt för att få sina skönhetsoperationer betalda... Men om ni har rätt sorts humor och kan se det roliga i ingeting så är det här en film ni ska se!!!




Fotnot: Det här måste nog vara den bästa filrecension som publicerats på internet.... tror ni jag kan vänta ett samtal från filmtipset.se för de vill ha min expertis i ämnet???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se