Efterlysning: en snygg rumpa, tack!

Mitt jobb har ju vissa fördelar :-) Inte bara att jag har sjukt kul för de mesta (som idag innan vi stängde vet inte vad som hände men det känndes som om vi skrattade åt allt), får jobba med inredning och träffa roliga människor, nej ibland så kommer det ju in spaningsobjekt också!! Idag kom det in ett sånt, så därför kommer här en efterlysning:

Du med den super snygga rumpan i de lite för pösiga men ändå snygga jeansen, tror du hade en mössa tyckte jag såg en i ögonvrån (hade inte riktigt blicken i den höjden ;-) som köpte ett överkast, Kom in igen vet jag :-)

Nån som känner sig träffad???

Här får du en bild så du ser vem jag är.... japp du har rätt det var jag som gick en bit bakom dig hela tiden!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Gumman du är klockren, ska hitta honom åt dig ;) Puss

2008-12-04 @ 22:46:14
URL: http://justlikealexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se