Är Dregen sexig?????

Hahaha shit vad jag skrattade när jag läste en interjuv som Tyra har gjort till tidningen Pause!! Läs bara vad hon svarade på följande fråga:

Du vaknar med en fet bakfylla och ser ut som Dregen i Backyard Babies. Hur löser du det?
Jag köper hem tre olika chipspåsar och ligger hemma och äter hela dagen. På kvällen lägger jag en fuktmask. Marre, en av mina bästa kompisar, tycker att Dregen är sexig. Så jag är kanske ganska sexig när jag är bakis med andra ord. (Jag vet inte riktigt hur hon tänker där dock.)


Ok jag måste nog förklara det där! Jo det är sant jag har sagt att Dregen är sexig.. det slank ur min mun en kväll när jag och Tyra satt och kollade på tv och han dök upp! Men anledningen till att jag sa det var för att jag inte hade haft sex på så länge så att jag vid den tidpunkten tyckte att det mesta på två ben var sexigt.... så fort Tyra hade kommit ur sin skrattattack så förklarade jag det och det var då vår lista på om vem man kan ha sex med ju längre tid det har gått sen sist kom till!
Så nu vet ni det :-)

(Ok en hemlis: jag tycker nog att han är lite sexig överlag... han har nåt.. han är en BAD BOY)

Kommentarer
Postat av: Singing Bee

HAN ÄR AS SEXIG!!!!!!!! ;-)

2008-12-11 @ 23:12:00
Postat av: Cissi

Men Dregen är ju den finaste varelsen som någonsin har existerat ju. En gudagåva är vad han är =)

2008-12-11 @ 23:26:57
URL: http://ruttnasockar.blogg.se/
Postat av: Tyra

Hahahaha puss puss

2008-12-12 @ 15:13:45
URL: http://www.tyras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se